تشکیل اولین کانون تخصصی حقوقی در محل ستاد دیه استان اصفهان

دوشنبه 05 دی 1401
Cover

 

معاون کانونهای خدمت رضوی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار استان نیوز از اصفهان گفت : به همت دبیر خانه کانون های خدمت رضوی استان اصفهان نشستی با حضور دبیر کانون های خدمت رضوی استان اصفهان و مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان در محل ستاد دیه استان برگزار شد. 

 

سید محمد حسین امامی ادامه داد: این دیدار به منظور تبادل نظر و ارائه پیشنهادات در خصوص عملکرد بهتر در رابطه با مشارکت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی با ستاد دیه و مخصوصا آزادی زندانیان زن معسر انجام گرفت. 

 

امامی در رابطه با تعداد زندانیان آزاد شده از ابتدای سال تا کنون گفت: با عنایت آقا علی بن موسی الرضا (ع) و با مشارکت ستاد دیه توانسته ایم در چهارشنبه های امام رضایی ۱۵۰ نفر از زندانیان را آزاد کنیم و هم چنین توفیق آزادی ٣٠ نفر زندانی دیگر خارج از طرح چهارشنبه های امام رضایی داشته ایم. 

 

وی بیان داشت : در نشست امروز دبیر دبیرخانه کانون‌ های خدمت رضوی ضمن تشکر از فعالیت و همکاری ستاد دیه پیشنهاد داد اولین کانون تخصصی حقوقی در ستاد دیه استان اصفهان تشکیل شود که با استقبال مدیر ستاد دیه مواجه شد. 

 

امامی ادامه داد : قرار بر این شد ابتدا درخواست تشکیل کانون تخصصی حقوقی به محل دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اصفهان ارائه گردد و با مساعدت دبیرخانه در اولین فرصت کانون تخصصی حقوقی تشکیل گردد.

 

 

خبرنگار خانم قدیری