اجرای سومین رویداد هدیه رضوی نسل مهدوی در اصفهان

پنجشنبه 13 بهمن 1401

کانون تخصصی بانوان و خانواده خدمت رضوی سومین سری هدایای رضوی را به نسل مهدوی اهدا کرد.

Cover

 

 به گزارش آستان نیوز از اصفهان، کانون تخصصی بانوان و خانواده خدمت رضوی سری سوم هدایای رضوی را به نسل مهدوی اهدا کرد. 

 

این برنامه با حضور دبیر دبیرخانه کانونهای خدمت رضوی استان اصفهان، معاون کانون های خدمت رضوی استان اصفهان، کارشناس دبیرخانه، مسئول کانون تخصصی بانوان و خانواده استان اصفهان برگزار شد. 

 

   مراسم با قرائت قرآن و پخش صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام و سرود ملی شروع شد و سپس مسئول کانون تخصصی بانوان و خانواده طی سخنانی به بیان روند و چگونگی اجرای طرح هدیه رضوی نسل مهدوی پرداخت. 

 

 حوریه رجالی گفت: طرح هدیه رضوی نسل مهدوی از طرح های شاخص و موفق کانون بانوان و خانواده بوده است و برای تشویق مادرانی که در سال ۱۴۰۱ اقدام به بارداری و یا اوردن فرزند سوم کرده‌اند هدایایی را در نظر گرفته‌ایم. 

 

وی ادامه داد :این هدایا شامل تبرکات حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع)، سربند یا صاحب الزمان (عج)، بسته نذری گوشت، عدس، خرما و نیز اقلامی پوشاک برای مادر و کودک است که امروز به رابطین کانون های محله ای بانوان و خانواده داده می شود و رابطین هدایا را در طی جشنهای اعیاد رجب و شعبان به دست این مادران جهادگر می‌رسانند. 

 

 دبیر دبیرخانه کانون های خدمت رضوی نیز در این مراسم از خلاقیت کانون تخصصی بانوان و خانواده خدمت رضوی تشکر کرد و هم چنین از مادرانی که جهادگونه با وجود شرایط اجتماعی سخت با برنامه های امام رضایی همراه شده‌اند و در جهاد فرزند آوری مشارکت کرده‌اند تقدیر کرد.

 

 

خبرنگار خانم قدیری