حمایت طرح آقا حساب کردند از دو کودک آران و بیدگلی

پنجشنبه 29 دی 1401

خیران و یاوران رضوی هزینه جراحی دو کودک بیمار از خانواده‌های نیازمند، سادات و ایتام را در قالب «طرح آقا حساب کردند» در چهارشنبه امام رضایی پرداخت کردند.

Cover

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، خیران کانون خدمت رضوی شمس الشموس در آران و بیدگل با شعار «به عشق امام رئوف گامی برای ظهور» و طرح «آقا حساب کردند» در چهارشنبه امام رضایی کمک هزینه درمان و عمل جراحی یک یتیم از خانواده سادات و مبتلا به بیماری پارکینسون را به مبلغ ۲ میلیون تومان پرداخت کردند.

 

همچنین یک یاور رضوی کانون شمس الشموس با مساعدت خیران کمک هزینه درمان کودک بیمار از خانواده بی بضاعت را با شعار « نجات انسان رسم مسلمانی» و طرح «آقا حساب کردند» به مبلغ سه میلیون و ۵۰ هزار تومان پرداخت کرد.

 

کانون شمس‌الشموس واقع در آستان امامزاده هاشم(ع) با فعالیت ۴۱ بانوی خادمیار، سه یاور رضوی رسمی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، برگزاری میزهای خدمت رضوی، ویژه برنامه شهدا و جذب و هدایت کمک‌ها به نیازمندان فعالیت گسترده‌ای دارد.

 

کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آنها گره‌گشایی‌ کنند.

 

 

 

خبرنگار خانم متولی

تاریخ انتشار
1401-10-29 18:25
دسته خبر
اخبار شهرستان‌ها
پیوندک
خبرهای مرتبط
جمعه 03 فروردین 1403