خادمیاران رضوی میلاد دردانه شمس الشموس را با نوجوانان آران و بیدگلی جشن گرفتند

پنجشنبه 13 بهمن 1401

جشن شادیانه دردانه شمس الشموس به مناسبتِ میلاد جوادالائمه(ع) در آستانه میلاد امیرالمؤمنین حضرت علی(ع)و آغاز دهه مبارک فجر به همت خادمیاران رضوی در آران و بیدگل برگزار شد.

Cover

 

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، جشن شادیانه میلاد دردانه شمس الشموس به همت خادمیاران کانون شمس الشموس و با همکاری کانون تخصصی تعلیم و تربیت و کانون بانوان و خانواده رضوی برای نوجوانان پسر در مقطع ابتدایی در سالن فاطمة الزهرا موسسه قرآنی امیرالمؤمنین شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

حضور حجه الاسلام محسنی(عمو روحانی) با اجرای هنرمندانه، جذاب و تاثیرگذار برنامه‌های آموزنده فرهنگی مذهبی و تربیتی، اجرای سرود توسط گروه سرود کریم اهل بیت(ع) و هنر نمایی باستانی کاران نوجوان جشن دردانه شمس الشموس را سرشار از شور و شعور رضوی و شکوه معنوی کرده بود.

 

اجرای چندین مسابقه با موضوعات امام شناسی و تربیتی، اجرای برنامه های شاد تربیتی توسط عمو روحانی، همخوانی جمعی کودکان، اهدای جایزه و هدیه به تمام نوجوانان در جشن دردانه شمس الشموس که با سربند پرچم ایران و نشان «همه خادم الرضا» هستیم حضور داشتند از دیگر برنامه‌های تأثیرگذار و آموزنده این مراسم جشن باشکوه بود.

 

اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل نیز با تهیه جوایز متعدد برای نوجوانان جشن دردانه شمس الشموس نقش بسزایی در برگزاری این مراسم ایفا کرد.

 

هم اکنون ۱۴۸ خادمیار رضوی و ۲۲۵ یاور افتخاری و رسمی در ۱۰ کانون عمومی و چهار کانون تخصصی مستقر در ۱۰ منطقه آران و بیدگل و همجوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی شهرستان در راستای محرومیت زدایی از نیازمندان و رفع مشکل مادی و معنوی گرفتاران با حفظ عزت و کرامت انسانی فعالیت دارند.

 

 

خبرنگار خانم متولی