برگزاری سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اصفهان

چهارشنبه 14 دی 1401
Cover

 به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مردم اصفهان در جوار شهدا این خطه مراسم سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی را با هم‌رزمان این شهید و خادمیاران رضوی گرامی داشتند.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان در سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در اصفهان گفت: حاج قاسم کسی بود که تمام نقشه های دشمن را در منطقه خنثی کرد.

 

سرتیپ پاسدار مجتبی فدا عنوان کرد: دشمنان رشد و پیشرفت کشور ما را برنمی‌تابند و انقلاب را که پرورش دهنده این رشد است مانعی عظیم میدانند به همین منظور تلاش میکنند تا این انقلاب را دچار چالش کنند.

 

وی اضافه کرد: حاج قاسم با ولایت مداری که داشت و خود را سرباز این سرزمین می‌دانست توانست تبدیل به الگویی نمونه برای نسل های بعد شود . 

 

سرتیپ فدا با بیان اینکه همه ما کسانی هستیم که حاضریم در راهی که حاج قاسم رفت برویم اظهار کرد: حاج قاسم سربازانی را تربیت کرد که همه نمونه اخلاق و انسانیت هستند. 

 

وی در توصیف شهید سلیمانی گفت: ویژگی هایی که یک مدیر مکتب اسلامی و انقلابی باید داشته باشد را سردار سلیمانی دارا بود .

 

او با اشاره به وضعیت حساس فعلی جامعه عنوان کرد: برای این انقلاب خون ها داده شد و حفظ این انقلاب در ادامه به نوعی جهاد است .

 

سردار امام قلی شاهوردی، همرزم شهید سردار سلیمانی در مورد تاثیر اخلاق بر مردم گفت: یکی از بزرگترین تاثیراتی که می توان بر مردم گذاشت توسط اخلاق و رفتار نیکو است که باعث میشود که در قلب مردم ماندگار شویم شهید سلیمانی در همین راستا توانست در قلب مردم ثبت شود. 

 

وی ادامه داد: برای سردار سلیمانی مذهب و ملیت مهم نبود این انسانیت بود که اهداف و آرمان او را تشکیل می‌داد. 

 

وی ادامه داد: افتخار بزرگ برای ما این است که توانستیم محدوده جغرافیایی را از بین ببریم و تفکری که سردار سلیمانی در راه آن شهید شد را به فرسنگ ها آن طرف تر انتقال داده دهیم.

 

 

خبرنگار آقای نصوحی