معاون دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اصفهان خبر داد؛

رشد ۴۰۰درصدی ارائه خدمات حقوقی رضوی به مردم

شنبه 16 دی 1402

معاون دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اصفهان، با اشاره به افتتاح کانون تخصصی حقوق در اصفهان از رشد400درصدی در ارائه خدمات حقوقی به مردم خبر داد.

Cover

به گزارش خبرنگار اصفهان رضوی، محمد حسین امامی، معاون دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اصفهان، در مراسم افتتاحیه رسمی کانون تخصصی خدمت رضوی حقوق اصفهان، ضمن قدردانی از خادمیاران و یاوران رضوی اظهار کرد: این نعمتی که شامل حال ما خادم یاران شده و اینکه می‌توانیم خدمتگزار باشیم موهبت الهی است که می‌توانیم به زائران و دیگر مردم خدمت کنیم و حسن فعلی کاری که انجام می‌دهیم زیاد است.

 

 

وی با بیان اینکه در استان اصفهان در ۲۳ شهرستان دفتر نمایندگی داریم و ۱۱ هزار خادم در این کانون‌ها مشغول به خدمت رسانی به مردم هستند و در سامانه خادمیاری بیش از ۱۰۵ هزار خدمت ثبت شده که در مدت مشابه رشد ۲۰ درصدی داشته است.

 

 

امامی با بیان اینکه ۱۸۵نفر خادمیارحقوقی داریم که از این تعداد۱۴۰نفر در مرکز استان و بقیه در شهرستان های استان اصفهان فعالیت می‌کنند از رشد۴۰۰درصدی در ارائه خدمات حقوقی به مردم خبر داد و گفت: تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله داریم و باید بیش از این‌ها خدمت داشته باشیم.

 

 

وی با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح کانون تخصصی حقوق استان اصفهان هستیم اظهار کرد: معین پارسانی سابقه درخشانی در سازمان زندان‌ها داشتند و ارزیابی خادم یاران از اختیار دبیر تخصصی خارج شده و ایشان فقط نظارت را بر عهده دارند و ارزیابی و نظمدهی خادم یاران این عرصه بر عهده کانون تخصصی می‌باشد.

 

 

وی در ادامه از تشکیل هیئت صلح و سازش به همت بهرامی و زیبای فرد یاد کرد و گفت: محل این هیئت مشخص و پایه گذاری شد و برنامه‌ریزی و ساختار آنها بر عهده کانون تخصصی حقوقی است.

 

 

معاون دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اصفهان با اشاره به برکات و مزیت‌های صلح و سازش و نتایج مثبتی که به همراه داشته گفت: به برکت امام رضا و خادمیاران این عرصه راهگشای پرونده‌های زیادی بوده است.

 

 

وی در پایان گفت: انشاالله همه ما بتوانیم خدمتی که شایسته درگاه و بارگاه منوره رضوی است انجام دهیم و باید مهربانی و خدمت به مردم را راهکاری برای پیشبرد اهداف امام رضایی برای پیش برد اهداف امام رضایی در نظر داشته باشیم.

 

 

گفتنی است این مراسم با حضور حجت‌الاسلام جعفری رئیس دادگستری اصفهان و مصطفی حجه فروش، دبیر دبیرخانه کانونهای خدمت رضوی اصفهان و بابایی مدیر کل زندان های استان اصفهان و برخی دیگر از اساتید کانون تخصصی حقوق با نام شهید مرتضایی و با حضور پدر این شهید والامقام،برگزار شد.