برگزاری میزهای خدمت رسانی رضوی در راهپیمایی ۲۲بهمن اصفهان

سه شنبه 24 بهمن 1402

همگام با اقشار مختلف مردم خادمیاران و یاوران رضوی استان اصفهان در راهپیمایی 22بهمن 1402 شرکت کردند.

Cover

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از اصفهان، هم چون سال‌های گذشته مسئولین دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اصفهان به همراه خادمیاران و یاوران رضوی همگام با سایر اقشار مردم در راهپیمایی یام الله 22 بهمن شرکت کردند. 

 

سید محمد حسین امامی، معاون خادمیاری کانون های خدمت رضوی استان اصفهان، در مصاحبه با خبر نگار آستان نیوز از اصفهان ضمن اشاره به این حضور پر شور گفت : خادمیاران ویاوران رضوی ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین بهار آزادی، بیعت خود را با آرمان های انقلاب و امام راحل تجدید کردند و میثاقی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب بستند. 

 

 

امامی در ادامه به پیام این حضور به دشمنان اشاره کرد و تصریح کرد:این حضور وحماسه مردم بصیر کشورمان با وجود برخی مشکلات اقتصادی این پیام را به استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی ودشمنان می‌دهد که مردم کشور ما با اتحاد و همبستگی همچون ۸ سال دفاع مقدس، با عزمی راسخ از سرنوشت ؛ آرمان های انقلاب، منافع و امنیت ملی خودشان یکپارچه و یک صدا دفاع کردند.

 

 

گفتنی است درحاشیه این مراسم به همت خادمیاران رضوی و کانون تخصصی بانوان و خانواده کانون های خدمت رضوی استان اصفهان در حوزه های مشاوره خانواده؛ مشاوره پزشکی و تغدیه سالم غرفه هایی در جهت خدمت رسانی به شرکت کنندگان در مراسم برگزار گردید.

 

 

خبرنگار خانم خانی

 

 

تاریخ انتشار
1402-11-24 16:41:51
دسته خبر
بدون دسته بندی
پیوندک
خبرهای مرتبط