برگزاری اولین نشست مشترک برنامه ریزی دهه کرامت کانون های خدمت رضوی اصفهان و شهرداری

پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

اولین نشست مسئولین کانون‌های محله‌ای و تخصصی خدمت رضوی اصفهان با حضور معاونین فرهنگی مناطق 15گانه شهرداری برای هم افزایی برنامه‌های دهه کرامت برگزار شد.

Cover

 

 

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، اولین نشست مسئولین کانون‌های محله‌ای و تخصصی خدمت رضوی اصفهان و مسیولان شهرداری اصفهان 

در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اصفهان با تلاوت قرآن، سرود ملی و زیارت خاصه امام رضا(ع) آغاز شد و مصطفی حجه فروش دبیر کانون های خدمت رضوی استان اصفهان در سخنانی دهه کرامت امسال را فرصتی مناسب دانست تا با توجه به شرایطی که در جامعه و کشور حاکم است خدمات بهتر و متنوع‌تری به نام امام رضا (ع) به مردم داده شود.

 

در ادامه مراسم کمال حیدری، معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری متذکر شد: با توجه به هماهنگی‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته خادم یاران، معاونین فرهنگی مناطق می توانند با هم افزایی، خدمات متنوع و مطلوب‌تری را به مردم ارائه کنند.

 

وی گفت: امسال شاهد یک دهه کرامت همراه با جشن‌های متنوع خواهیم بود و همه سر سفره امام رضا(ع) حال خوش و دلی شاد داشته باشیم.

 

در ادامه محمد حسین امامی، معاون خادمیاری دبیرخانه کانون های خدمت رضوی اصفهان با اشاره به ظرفیت نیروهای انسانی خادمیاران امکانات و بستر شهرداری اصفهان در مجموعه معاونت‌های فرهنگی مناطق گفت: امسال شاهد دهه کرامتی متفاوت در اصفهان خواهیم بود.

 

در ادامه سعید زائری، معاون فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی، سید محمد صادق سجادزاده معاون اجتماعی کانون‌ها و محسن منتظری معاون کانون‌های خدمت استان طی سخنانی کوتاهی بر ارائه بهتر برگزاری برنامه‌های دهه کرامت تاکید کردند.

 

همچنین میثم بکتاشیان معاون رئیس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری طی صحبت‌های کوتاهی از زیرساخت‌هایی که در مجموعه شهرداری اصفهان در قالب سازمان و فعالیت‌های فرهنگی مناطق وجود دارد تا خادمیاران از آنها استفاده کنند و کانون‌های خدمت بتوانند بستر ارائه خدمات بهتری را محیا کند، توضیحاتی داد و در ادامه مسئولین فرهنگی مناطق ۱۵ گانه شهرداری معرفی شدند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم محمد حسین امامی معاون خادمیاری دبیرخانه کانون های خدمت رضوی اصفهان نکاتی پیرامون مباحث مربوط به خادمیاران ارائه داد و دستورالعمل ارزیابی فعالیت کانون‌های خدمت رضوی به صورت کامل برای مدیران مشروح شد و ابلاغیه های دهه کرامت به آنها اشاره و گفته شد.

 

 

خبرنگار خانم خسروی

تاریخ انتشار
1403-02-06 22:58:44
دسته خبر
بدون دسته بندی
پیوندک
خبرهای مرتبط