کاشت ۶۹۶ نهال در پویش ملی «مژده بهار» توسط خادمیاران آران و بیدگلی

جمعه 25 اسفند 1402

خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل پویش ملی «مژده بهار» را با کاشت 696 نهال و درختچه در مناطق مختلف این شهرستان اجرا کردند.

Cover

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از اصفهان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اجرای پویش سراسری مژده بهار برای کاشت نهال به مناسب روز درختکاری توسط کانون‌های خدمت رضوی کشور با مشارکت ۱۶۰ هزار خادمیار و یاور رضوی در کاشت نهال در سراسر کشور گفت: پنج کانون خدمت رضوی انیس‌النفوس، امام رضا(ع)، غریب‌الغربا، ثامن‌الائمه و کانون تخصصی تعلیم و تربیت ۶۹۶ نهال را با حضور ۹ خادمیار و ۱۰ یاور رضوی در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۸ اسفند در مناطق مختلف شهرستان کاشتند.

عباس آذرباد تصریح کرد: کانون خدمت رضوی انیس‌النفوس آران و بیدگل ۶۰۰ نهال و ۲۰ کیلوگرم بذر بادام کوهی را توسط ۲ خادمیار و ۶ یاور رضوی در مسیر جاده فیض آباد _ نوش آباد و اردوگاه قدس کاشتند.

وی افزود: کانون خدمت رضوی امام رضا(ع) آران و بیدگل نیز کاشت ۴۰ نهال را توسط ۲ خادمیار و یک یاور رضوی در مجموعه ورزشی حضرت علی اصغر(ع) انجام داد.

به گفته وی، همچنین کانون تخصصی تعلیم و تربیت ۱۴ نهال توسط ۲ خادمیار و یاور رضوی، کانون غریب‌الغربا ۳۲ نهال توسط چهار خادمیار و یاور رضوی و کانون ثامن‌الائمه ۱۰ نهال را توسط ۲ خادمیار کاشتند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: پویش ملی مژده بهار برای کاشت هزاران نهال در نقاط مختلف کشور از طریق شبکه خادمیاری به مناسبت روز درختکاری یکی از فعالیتهای حوزه خادمیاران ناظر به فعالیت‌های اجتماعی است که رهبر معظم انقلاب نیز هر سال بر این موضوع اهتمام دارند و مشارکت می‌کنند.

آذرباد یادآورشد: سهم‌ هر خادمیار در پویش ملی «مژده بهار» کاشت سه نهال از ۱۴ تا ۱۸ اسفند بود. کاشت نهال میوه، درخت جنگلی و درخت صنوبر در محوطه بیمارستان‌ها، مدارس، اماکن عمومی، مناطق حاشیه شهر و همچنین ایجاد بوستان‌هایی با نام امام رضا(ع) از جمله اهداف پویش ملی مژده بهار بود که با هماهنگی منابع طبیعی، جهادکشاورزی و شهرداری‌ها در سراسر کشور با مشارکت خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی انجام شد.

خبرنگار خانم متولی