پایان مسابقه یک آیه نور و اهدای جوایز به شرکت کنندگان

شنبه 25 فروردین 1403

مسابقه یک آیه نور با هدف ترویج فرهنگ تامل در قرآن در ماه مبارک رمضان به پایان رسید و جوایز آن به شرکت کنندگان اهدا شد

Cover

به گزارش آستان نیوز اصفهان از شهرستان ورزنه محمدعلی حیدری نیا، مسئول کانون خدمت رضوی ثامن الحجج(ع) شهرستان ورزنه اظهار داشت: با تلاش خانم رحمتی، مسئول روابط عمومی و فضای مجازی کانون خدمت رضوی ثامن‌الحجج(ع) در ماه مبارک رمضان جهت ترویج فرهنگ تامل در قرآن مسابقه «یک آیه نور» برگزار شد. در این مسابقه هر شب ساعت ۸ شب یک سوال چهارگزینه‌ای از یک یا چند آیه از یک جزء قرآن کریم گذاشته می‌شد و مخاطبان تا ساعت ۸ شب روز بعد فرصت ارسال پاسخ را داشتند. 

وی ادامه داد: سپس با توجه به تفسیر نور و تفسیر روایی آیات پاسخ صحیح گذاشته می‌شد تا مخاطبان به صورت عمیق‌تر با آیات قرآن آشنا شوند و در نهایت از بین جواب‌های درست با استفاده از نرم‌افزار قرعه کشی می‌گشت. در این مسابقه به طور کلی بالغ بر سیصد نفر شرکت کردند و روزانه به طور میانگین ۶٠ الی صد نفر پاسخگو بودند. 

حیدری نیا تصریح کرد: در نهایت در روز عید سعید فطر به سی برنده مسابقه یک آیه نور، هر یک، یک کارت هدیه ۲٠٠ هزارتومانی و لوح تقدیر کانون خدمت رضوی ثامن‌الحجج اهدا شد. مخاطبان گرامی جهت شرکت در مسابقات و پویش‌های بعدی کانون خدمت رضوی ثامن‌الحجج(ع) شهرستان ورزنه می‌توانند عضو کانال این کانون در ایتا به نشانی khedmat_razavi_varzaneh@ شوند.

خبرنگار خانم  رحمتی