اکرام علوی و محبت فاطمی خادمیاران رضوی در آران و بیدگل سفره نیازمندان را برکت داد

چهارشنبه 28 دی 1401
Cover

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون‌ خدمت رضوی غریب الغربا در آران و بیدگل گفت: به همت خادمیار این کانون و اجرای پویش چهارشنبه‌های امام رضایی در ایام نورانی میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) خانواده‌های کم بضاعت محدوده روستای کاغذی که از قبل شناسایی شده بودند . مهمان سفره کرامت امام مهربان شدند.

محمد صادق حقیقیان افزود: سفره خانواده‌های نیازمند در روستای کاغذی با توزیع ۵۰۰ قرص نان و هزینه ۲۵۰ هزار تومان برکت گرفت.

وی، تصریح کرد: همچنین خادمیار رضوی کانون غریب الغربا به نیت تعجیل در فرج حضرت ولی عصر (عج) جلسه دعای ندبه بنی الزهرا را با تامین هزینه پذیرایی چای و صبحانه به مبلغ ۲۷۵ هزار تومان در مهدیه شهدای گمنام ابوزیدآباد برگزار کرد.

به گفته وی، به عشق امام رئوف و در مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) یک بسته معیشتی شامل پنج کلیو برنج، ۲ بسته ماکارونی و روغن خوراکی یک ونیم لیتری نیز به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان توسط خیران به خانواده‌ای بی بضاعت در محله سلمقان آران و بیدگل اهدا شد.

کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا (ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادم یاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آنها گره‌گشایی کنند.

خبرنگار خانم متولی